• Advertisement
Suzi's Place

Onvindbare geluiden uit rechterkant achteras samurai

Motor, bakken, diff's & assen

Onvindbare geluiden uit rechterkant achteras samurai

Berichtdoor martijn69 » vr okt 22, 2021 8:46 am

Goede morgen,er komt al een hele tijd een aantal rare geluiden uit de achterasvan mijn samurai,het is rechts volgens mij.Het is een piepje dat er wel is en dan even niet en dan weer wel,net een muis oid.Als ik een rotonde neem hoor ik ook een soort roef roef roef geluid .de lagers had ik al vervangen maar het is na een aantal weken weer terug,dus lager weer gecontroleerd maar lijkt niet kapot.Het is niet dat typische gebrom wat je normaal hoort als je lager kapot is.het gepiep en get geroef is best duidelijk te horen vooral als ik langzaam rijdt is vooral dat geroef goed hoorbaar de laatste x dat ik de kruisjes heb gecontroleerd waren die ook goed gangbaar.Als ik de achterkant op as steunen zet en de wielen draai hoor ik niks abnormaals,iig geen gepiep oid,alleen hoor je de wielen draaien.Ik kan het maw dus niet vinden,weet iemand mischien wat het zou kunnen zijn.Ps als ik de steekas eruit haal en het lager draai gaat is mooi een skag of 2rond en staat weer stil ook niet abnormaal los ofzo,mvg martijn
martijn69

Re: Onvindbare geluiden uit rechterkant achteras samurai

Berichtdoor dick » vr okt 22, 2021 4:18 pm

Zijn je rubbers van de bladeren nog goed? Als de bouten t chassis raakt hoor je ook elk geraas en gekraak van je dif
D'N AERDVRUTTER

Sj413k 85
Sj410v 87
Lj81 '79
dick
Veelpleger

Keer terug naar • AANDRIJFLIJN