• Advertisement
Euro4x4Parts

Mudmaniacs Mudparty 27/28-10-2018

Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden, aankomend evenement ontdekt? Vertel het hier! Ook afspraken voor bezoeken aan bestaande terreinen of aan evenementen kun je hier maken, maar dus ook vinden.

Mudmaniacs Mudparty 27/28-10-2018

Berichtdoor Monsterkick » vr aug 10, 2018 10:53 pm

Beste Modderpoelers,

komende 27/28 Oktober is het weer zover, de 2018 editie van de jaarlijkse Mudmaniacs Mudparty.
Het wordt zoals gewoonlijk weer gehouden op de Landsard achter Eindhoven Airport. Terrein is bij de meesten hier wel bekend, en anders zal de nodige info binnenkort wel op www.mudmaniacs.nl verschijnen.
Zoals gewoonlijk is het weer 2 dagen gezelligheid, modder, ouwe koeien uit de sloot halen, hamburgers eten en een spel op zaterdag aan het eind vd middag. Uiteraard ook weer de mogelijkheid om te overnachten voor diegene die daar zin in hebben.
Alle regeltjes (zijn er niet veel) en info zijn op de website te vinden, maar hier even de belangrijkste. Toegankelijk voor ieder merk en type 4x4 onder de 3500kg. Slopers en bij behorend rijgedrag zijn niet welkom, wij beslissen dit aan de poort en beoordelen dit in het terrein. Iedereen is welkom, maar we willen schades aan derden door lomp gedrag met sloopbakken oid voorkomen.
Alle auto's dienen in technisch goede staat te zijn, apk is niet verplicht. Maar zoals gezegd slopers of auto's in zeer verwaarloosde staat, ernstige olie lekkages en dergelijke zijn niet gewenst. Wat mag dan WEL...… gewoon gezelligheid, 4x4 rijden zonder anderen of het milieu schade toe te dienen. Twijfel je aan je eigen wagen of gedrag, dan weet je het antwoord in principe al. :mrgreen:
Verdere info volgt vooral op facebook (zoek op Mudmaniacs of Mudparty denk ik, ik heb er ook geen verstand van) op www.mudmaniacs.nl en wie weet hier ook wel.

Groeten Ard van Meer namens de Mudmaniacs:
Ard, Marc, Michel, Pieter
Groeten
Ard van Meer
http://www.mudmaniacs.nl

MONSTERKICKS ASS
Monsterkick

Re: Mudmaniacs Mudparty 27/28-10-2018

Berichtdoor royke » zo aug 12, 2018 7:01 am

Monsterkick schreef:Beste Modderpoelers,
...
Verdere info volgt vooral op facebook (zoek op Mudmaniacs of Mudparty denk ik, ik heb er ook geen verstand van) op http://www.mudmaniacs.nl en wie weet hier ook wel.

Groeten Ard van Meer namens de Mudmaniacs:
Ard, Marc, Michel, Pieter

:smt102

Tja dan weet ik het ook niet meer...

Mar ik kom zeker langs! Al is t mar vur die hamburgers... (wel voor de middag anders zen ze al op ) 8)
Afbeelding
トヨタ '96 Hilux 4X2 - '71 Landcruiser FJ40 - '86 Landcruiser LJ70 one of the PussyWagon's and The Official Licensed Tree Hugger
royke
Opperspammer

Re: Mudmaniacs Mudparty 27/28-10-2018

Berichtdoor Monster » ma aug 13, 2018 4:40 pm

Helaas geen tijd dit jaar [-(
Afbeelding
Let maar niet op mij, ik kraam altijd minimaal 97% onzin uit !!!
Monster
Legende

Keer terug naar • TERREINEN & EVENEMENTEN