• Advertisement
Suzi's Place

Nieuw legervoertuig

Plaats hier de overige foto’s, filmpjes, links, etc. die je wilt delen met mede-MODDERPOELERS; alles wat raakvlak heeft met 4x4-en mag (met inachtneming van de huisregels natuurlijk!).

Nieuw legervoertuig

Berichtdoor The Downloader » za dec 03, 2016 6:05 pm

Suzuki SJ413 Cabrio Bj '87
The Downloader

Re: Nieuw legervoertuig

Berichtdoor deBaardige » wo jan 18, 2017 9:01 pm

Ik zie hier meer een Defender in kwa body dan een Gelaende wat die presentator zegt?
Verder best wel een tof ding maar mooier dan de Nekaf worden de nederlandse legerjeeps nooit meer :lol:
deBaardige

Berichtdoor Jeroen-Sam » wo jan 18, 2017 10:12 pm

Het neemt slechts een deel van de G's over.

Veel G's zijn al vervangen door de Amarok. Deze Vector wordt ingezet voor de meer speciale taken en vervangt deze jongens Afbeelding
'90 Samurai, 4pers cabrio. Nog helemaal standaard.
Jeroen-Sam

Berichtdoor deBaardige » vr jan 20, 2017 7:22 pm

Da's nieuw voor mij defensie met een Amarok lijkt me geen logische opvolger als die dezelfde rol moeten vervullen als de G's.
hopelijk rijden ze er wel van verstandiger mee mij Sergeant was niet erg zuinig op zijn g :!:
deBaardige

Berichtdoor pinzi » za jan 21, 2017 9:48 am

De naam vector komt mij bekend voor..?..pinz heeft ook een uitvoering gehad met die naam, ding was net zoals deze g volgeladen.
Veel te zwaar , denk dat de G hierboven in het terein ook niet echt leuk meer rijd :-k
pinzi

Berichtdoor deBaardige » za jan 21, 2017 10:08 am

Was die Pinz vector niet 6x6? ik ken pinz niet zo heel goed vond het erg tof uitzien een paar jaar terug toen ik op wandeltocht in de Oostenrijkse alpen was, en opeens Bundesheer pinzgauers zomaar tegen de berg op kwamen rijden iedereen eruit sprong en in een bosje verdween. Maar nee die G lijkt me een beetje zwaar voor terrein zeker als je bedenkt dat de g's redelijk standaard blijven/lijken kwa vering/ophanging.
deBaardige

Berichtdoor pinzi » za jan 21, 2017 10:33 am

deBaardige schreef:Was die Pinz vector niet 6x6? ik ken pinz niet zo heel goed vond het erg tof uitzien een paar jaar terug toen ik op wandeltocht in de Oostenrijkse alpen was, en opeens Bundesheer pinzgauers zomaar tegen de berg op kwamen rijden iedereen eruit sprong en in een bosje verdween. Maar nee die G lijkt me een beetje zwaar voor terrein zeker als je bedenkt dat de g's redelijk standaard blijven/lijken kwa vering/ophanging.

Ja de vector was eigenlijk een aangepaste 718 td pinz....maar dan lelijk aangekleed om zogenaamd ondetekbaar te zijn ](*,)
pinzi

Keer terug naar • 4x4-DUMP