Toen ben ik nog een paar jaar elk jaar met hem mee geweest daarheen. En toen ik 14 was heeft me pa zijn defender van zijn zaak gebruikt voor het 4x4 en reed ik stiekem wel eens.... Daar is het ook helemaal mis gegaan volgens mij haha !! En toen ik 15 was me eigen Range Rover gekocht die ben ik helemaal gaan restaureren project is nog steeds niet klaar alhoewel het nu het einde wel meer in zicht komt. Toen ik 17 was heeft me pa een Oranje Bobtail gekocht. Daar hebben we nog een aantal jaar mee gereden bij 4x4 het noorden. En nu heb ik mijn eigen auto vorig jaar gekocht en deze klaar gemaakt, ook een RR bobtail.
had toen maar( nu beste kamaraad) die hadde camping bij ons op eiland en hadde een rose sj410 daar hebben we altijd in lopen crossen en zijn vader had suzuki samurai. ( deze heb ik overgekocht)
en nu tja... steeds meer geld opzij leggen
tot volgend jaar@ afgestudeerd. en dan gaat die uit elkaar..
onderdelen op verlanglijste word steeds meer compleet. 

Roy B schreef:Bij mij is het zelfs zo erg dat ik er een eigen Blog aan gewijd heb, met als start pagina hoe het allemaal begonnen is voor mij.
http://royb.web-log.nl/land_rover/

helemaal_nicole schreef:Roy B schreef:Bij mij is het zelfs zo erg dat ik er een eigen Blog aan gewijd heb, met als start pagina hoe het allemaal begonnen is voor mij.
http://royb.web-log.nl/land_rover/
dat is nog eens creatief

EricRR schreef:Toen ik 12 was mocht ik voor de eerste mee met mijn neef in zijn 3.3TD patrol naar havelte. Kon toen die nacht niet eens slapen zo zenuwachtig was ik toen haha ..Toen ben ik nog een paar jaar elk jaar met hem mee geweest daarheen. En toen ik 14 was heeft me pa zijn defender van zijn zaak gebruikt voor het 4x4 en reed ik stiekem wel eens.... Daar is het ook helemaal mis gegaan volgens mij haha !! En toen ik 15 was me eigen Range Rover gekocht die ben ik helemaal gaan restaureren project is nog steeds niet klaar alhoewel het nu het einde wel meer in zicht komt. Toen ik 17 was heeft me pa een Oranje Bobtail gekocht. Daar hebben we nog een aantal jaar mee gereden bij 4x4 het noorden. En nu heb ik mijn eigen auto vorig jaar gekocht en deze klaar gemaakt, ook een RR bobtail.
1 ding weet ik zeker dit virus kom ik nooit meer vanaf.. haha !!
Mathieu schreef:EricRR schreef:Toen ik 12 was mocht ik voor de eerste mee met mijn neef in zijn 3.3TD patrol naar havelte. Kon toen die nacht niet eens slapen zo zenuwachtig was ik toen haha ..Toen ben ik nog een paar jaar elk jaar met hem mee geweest daarheen. En toen ik 14 was heeft me pa zijn defender van zijn zaak gebruikt voor het 4x4 en reed ik stiekem wel eens.... Daar is het ook helemaal mis gegaan volgens mij haha !! En toen ik 15 was me eigen Range Rover gekocht die ben ik helemaal gaan restaureren project is nog steeds niet klaar alhoewel het nu het einde wel meer in zicht komt. Toen ik 17 was heeft me pa een Oranje Bobtail gekocht. Daar hebben we nog een aantal jaar mee gereden bij 4x4 het noorden. En nu heb ik mijn eigen auto vorig jaar gekocht en deze klaar gemaakt, ook een RR bobtail.
Waar kom jij vandaan dan? Als ik vragen mag..
EricRR schreef:Mathieu schreef:EricRR schreef:Toen ik 12 was mocht ik voor de eerste mee met mijn neef in zijn 3.3TD patrol naar havelte. Kon toen die nacht niet eens slapen zo zenuwachtig was ik toen haha ..Toen ben ik nog een paar jaar elk jaar met hem mee geweest daarheen. En toen ik 14 was heeft me pa zijn defender van zijn zaak gebruikt voor het 4x4 en reed ik stiekem wel eens.... Daar is het ook helemaal mis gegaan volgens mij haha !! En toen ik 15 was me eigen Range Rover gekocht die ben ik helemaal gaan restaureren project is nog steeds niet klaar alhoewel het nu het einde wel meer in zicht komt. Toen ik 17 was heeft me pa een Oranje Bobtail gekocht. Daar hebben we nog een aantal jaar mee gereden bij 4x4 het noorden. En nu heb ik mijn eigen auto vorig jaar gekocht en deze klaar gemaakt, ook een RR bobtail.
Waar kom jij vandaan dan? Als ik vragen mag..
Jaha dat had jij wel willen weten hea .. haha![]()
![]()
Ik uit gerkesklooster klein plaatsje ligt in de buurt van Drachten en Buitenpost enzo. Normaal rij ik altijd bij 4x4 het noorden.
En jij ??

) dan je recht op had.

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast