• Advertisement
Euro4x4Parts

Bushwacker

Accessoires, carrosserie, chassis, overige aanpassingen en al het andere dat niet in de subfora hierboven te vangen is.

Bushwacker

Berichtdoor StefV » di jun 26, 2018 2:31 pm

Mijn spatborden zijn echt kapot en ik zoek iets anders.

Ik wil graag Bushwackers

Afbeelding

Maar hier in Nederland kan ik de set voor een Samurai niet krijgen.
Heb nu 1 winkel gevonden die gaat prijs voor mij opvragen.

Kan ze wel in de US of A bestellen maar transport is zo duur en dan komt daar nog een btw en import tax ed bovenop.

iemand een suggestie waar ik het type Part #:60902-07 van Bushwacker voor Suzuki zou kunnen krijgen?
4x4 Beginner! :)
StefV
nr. 2000

Re: Bushwacker

Berichtdoor bekende » do jun 28, 2018 10:25 pm

Kijk anders even op http://ala-plast.com/cz/off-road-4x4.html?p=5
Verkochten ook via ebay
Samurai met GTI motor, 30 inch maxxis buckshot, lierbumper, 4.16 tussenbak
bekende

Berichtdoor suki60 » wo jul 25, 2018 5:31 pm

Heb die fenders van ala-plast in het echt gezien.Amaai wat een dunne plastieken boel hoor.Niet voor niets dat ze zo goed koop zijn.Als ge er een keer ergens tegen schuurd kunt ge ze weg gooien denk ik.Ik heb de echte buswacker 6 inch fender flares op de mijne staan.Dat is pas materiaal.Toen vroeger bij dg-tuning hier in België gekocht dacht ergens iets rond de 400€.Anders eens kijken op zijn site of ge nog contact kunt op nemen met hem.Kon ze toen ook in de 4.25 inch of 12cm leveren. Dus. Www.dg-tuning.be
suki60

Berichtdoor suki60 » wo jul 25, 2018 5:34 pm

Of ergens een jeep verdelers waar ge alleen de achterste apart kunt bestellen.Want die voor op een samurai zijn eigenlijk 4 achterste fenders die ge dan zelf opmaat moet snijden voor op een samurai te doen passen.Dat gaat heel gemakkelijk met bijvoorbeeld een heel dun klein slijpschijfje .Zo hebt ik het toen gedaan bij de mijne.
suki60

Keer terug naar • OVERIGE