Moderators: Dion, Muddy Bandit

renegade-wr schreef:zelf veerstroppen maken is vragen om ongelukken!!

uarenegade-wr schreef:ik snap wat je bedoelt roy, maar ze zijn niet voor niks zo duur die stropen en ik vind het overigens wel mee vallen de prijs.Bij hun heb je betere kwaliteit en garantieen die stroppen zij berekend op die krachten
staal keuze ectra.. er zit meer achter dan je denkt, het staal krijgt diverse behandelingen ,
ik geeft liever geld uit aan stroppen waar ik van weet dat ze goed zijndan zelf wat maken, wat ik overigens ook wel ken, maar dan is het nooit zo sterk als je bij bedrijf haalt

renegade-wr schreef:ja okmaar ik blijf bij me punt dat ze beter ken kopen dan zelf maken :) i.v.m garantie en dergelijke, en ik weet als ik het bij eeltink haal, dat ik goed materiaal aanschaf.
ik blijf bij mijn punt

Roy B schreef:renegade-wr schreef:ja okmaar ik blijf bij me punt dat ze beter ken kopen dan zelf maken :) i.v.m garantie en dergelijke, en ik weet als ik het bij eeltink haal, dat ik goed materiaal aanschaf.
ik blijf bij mijn punt
Hehe, Tja garantie is ook wat waard. Maar ben het met koos eens dat het duur is en wil alleen maar zeggen dat zelf maken ook mogelijk is. en door verschillende behandelingen ook de nodige sterkte behaald kan worden.ro
Ik zal je vertellen dat ik ooit is een hele serie verlengde schommels heb gemaakt voor feroza's en deze heb verkocht. Kosten om te maken 5 euro en verkoop 40 euro. Winst is dus 35 euro en mensen slikken dit als zoete koek. Tja dan kan ik er ook niks aan doen

renegade-wr schreef:Roy B schreef:renegade-wr schreef:ja okmaar ik blijf bij me punt dat ze beter ken kopen dan zelf maken :) i.v.m garantie en dergelijke, en ik weet als ik het bij eeltink haal, dat ik goed materiaal aanschaf.
ik blijf bij mijn punt
Hehe, Tja garantie is ook wat waard. Maar ben het met koos eens dat het duur is en wil alleen maar zeggen dat zelf maken ook mogelijk is. en door verschillende behandelingen ook de nodige sterkte behaald kan worden.ro
Ik zal je vertellen dat ik ooit is een hele serie verlengde schommels heb gemaakt voor feroza's en deze heb verkocht. Kosten om te maken 5 euro en verkoop 40 euro. Winst is dus 35 euro en mensen slikken dit als zoete koek. Tja dan kan ik er ook niks aan doen
dat zie je bij heel veel producten helaas;) body lift blokken bijv. bij j&a betaal je daar veel geld voor en heb je weinig.. terwijl je bijv. zelf bij staal boer ken halen voor nog een 10 euro en dan is het nog hufterproof ook :)

Keer terug naar • AANDRIJFLIJN
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.